پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تولید و مصرف علم برای ساخت آینده‌ای روشن

تولید و مصرف علم برای ساخت آینده‌ای روشن

- 1402/05/02

شرکت همیار فناوران شریف در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالورژی حاضر شد.

به گزاش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، سید محمدرضا حسینی مدیرعامل شرکت همیار فناوران شریف در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: شرکت همیار فناوران شریف در زمینه تولید مواد پیشرفته مهندسی و کاربردی مانند فوم های متخلخل فلزی، اجرای اینترنت اشیا (IOT) در صنایع مختلف اعم از صنایع فولادی و معدنی و پیاده سازی آن بر روی تجهیزات و ماشین آلات صنایع و معادن، طراحی، تولید، مشاوره، ساخت و مونتاژ انواع قطعات و تجهیزات صنعتی و آزمایشگاهی موجود در صنایع معدنی و فولادی مانند انواع کوره‌های آزمایشگاهی و نیمه‌ صنعتی فعالیت دارد.

وی افزود: علاوه بر این شرکت ما در زمینه تعمیر و نگهداری کلیه قطعات و خدمات مربوط به بازرسی فنی، مهندسی معکوس و تدوین شناسنامه فنی قطعات و تجهیزات فعالیت‌های خود را گسترش داده ‌است. 

حسینی ادامه داد: یکی از اقدامات انجام شده توسط این تیم، طراحی و ساخت خط نیمه صنعتی تولید مواد پیشرفته فوم فلزی از صفر تا صد توسط متخصصین این مجموعه می‌‌باشد.

مدیرعامل شرکت همیار فناوران شریف با اشاره بر اهمیت حضور در نمایشگاه گفت: یکی از تاثیرات حضور در نمایشگاه لینک سازی و هم‌افزایی با شرکت‌های مرتبط است که در نمایشگاه معدن و متالورژی شاهد آن بودیم.

شایان ذکر است شرکت همیار فناوران شریف از سال 1401 کار خود را آغاز کرده و توانسته است مرحله رشد مقدماتی را در پردیس فناوری جامع پارک علم و فناوری خراسان با موفقیت طی کند.

مدیرعامل شرکت همیار فناوران شریف در پایان تاکید کرد: هدف ما حرکت به سوی تبدیل دانش، انگیزه، تخصص و تعهد به ساخت آینده‌ای روشن در جهت زندگی بهتر هموطنان کشور عزیزمان می‌باشد.

دانلود پیوست خبر 1
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.